2010/10/04

Tää on vähä angstu ja turha postaus tänää. AND AGAIN, because this post right here is bullshit, I will not translate this. But don't worry, you won't miss a thing.

Mulla ois mielin määrin kuvii, mitkä voisin laittaa tänne, mutta koska mä oon tännään päättäny ladata kaikkea mahdollista netistä ja nettiin, ni tiedän että mulla menis vuosia ladata yhtään kuvaa minnekkään palvelimelle tänään. Eli mä teen sen huomenna, jos teen. Tai ylihuomenna, w/e.

Ollu vähä kuollu päivä.. Iha jees sillee, ei mitää huonoo oo tapahtunu. Mut liian vähäisten yöunien vuoks oon tavallista huonommalla päällä, ja iltaa kohden vielä enemmän..  Kelailen vaan kaikkee, ja ajatukset ihan ristiriidoissa keskenään. Vittu.

Mutjoo, lopuks kerron et tänään oli mun maman synttärit, joten mä epäonnistuneesti leivoin sille suklaamuffinsseja, mut me molemmat oltiin sitä mieltä et ne ei ollu mitään parhaita. Ja teen vissii sit huomenna lisää (?).
Aattelin mä kuitenki makeennälkäsenä et maistan jotain valmiskakkua mitä noi oli ostanu kaupasta, ja en mä sen ihmeemmin lukenu et mitä mä syön.. :P Mut kuitenki, yks kahdesta ruuasta/mausta mitä mä en voi sietää.. Toinen on kookospallot tai joku kookossuklaa, sellaset missä on sitä valkosta hilettä päällä.. 
Ja toinen on Snickers tai miten se kirjotetaankaa. Se patukka, ya know? Se on ihan kauheeta, en oo kertaakaan saanu yhtä sellasta patukkaa alas, ja viimeks ku söin sellasta ni mun muistikuvat on että mä vietin aikaa posliinipatsaan kanssa jubaillen!
Anyway, toi kakku maistu iha Snickersiltä. Ja mä älysin sen vasta ku olin ottanu ison haukun.
Ja loppuillan oon kirjaimellisesti viettäny pidätellen oksennusta, pesin hampaatki ettei maistuis suussa, mut ei auta. :D Pikkuhiljaa alan sammua, ni ei tätäkään tarvii enää mietiskellä.

Nyt tää prinsessa menee kattoo Desperate Housewivesiä (e01s07) ! Ja sit nuqq. Ciao.

♥: Nina

PS!!! Death Cab for Cutie on hyvä bändi, kuunnelkaa! Ainaki tätä on rentoo iltasella kuunnella ja chillailla, menobiiseiks nää ei ehkä ihan sovellu... Mut mietiskelymusaa YEB!

CLICK ME PLS! (youtube)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Make me happy! ♥♥