2010/09/30




Yo! En jaksa kirjottaa tätä postausta kahdella kielellä, niin tää on suomeksi.. :D 

Yo guys, I'm way too lazy to write this post in english too, so go here to translate this! Sorry ♥

Eli joo, tänään ollu vähän tällanen laiskottelupäivä. :) Emmi tuli käymään täällä hakemaan sen lukion kirjoja jotka joskus kun kävin lukiota sen 2kk lainasin Emmiltä.. :D Ja samalla kaffelle tuli, oli kivaa!

Ja mä sain hirveen inspiraationpuuskan tässä pari tuntia sitten, ja aattelin että tänään mä ompelen paljon! Mut kuitenki, niinku aina kun mä alotan jotain, ni tuolla lattialla se vaatekasa on vielä, mistä mun pitäis ommella isoin osa vaatteista sopivan kokosiksi. Joudun aina tekemään sen uusille vaatteille, ommella niitä pienemmiksi/etc. :S Se on perseestä. Ikinä ei oo mulle sopivan kokosia housujakaan missään.. Mut onneks sit osaan ommella, ni voin korjata tonki vääryyden mitä koen että mulle tehdään ku ei löydy sopivia housuja mistään. ♥



Ja joo, formspringissä mulle on tullu viimeaikoina yllättävän paljon ahdistavia kysymyksiä! Tai ei ahdistavia, mut sellasia mihin en tiiä mitä mun pitäis sanoa, jotenkin outoja kysymyksiä. Heippa jos se olet sinä joka niitä multa kysyt! =)  Ei siinä muuten varmaan mitään, mutta osa niistä on mahottomia ja muutenvaan hankalia vastata, joko muodosta miten ne on kysytty tai muutenvaan... No tsekkailkaa itte, eiköhän sieltä nää... 

Ja huomenna on perjantai. Mulla ei oo mitään tietoa mitä mä teen. Tai on mulla vaihtoehtoja (♥) mut mulla ois myös lauantaina vuorossa auttaa mutsia, joten paras mitä vois tapahtua ni että saisin joskus yöllä joltain kyydin kotiin että voin sitten aamulla lähteä jeesimään täältä kotoa.. :D En haluis ottaa sitä riskiä että oon jossain missälie, ja nukun pommiin.  Mut sit en taas jaksais istua perjantaita kotona, ja kuunnella ku kaverit soittaa kuinka hauskaa niillä on, ja ite en pääse minnekkään :( Asun liian kaukana metsässä, että täältä ei helposti pääse pois, ja yhteydetki on perseestä ku dösiä kulkee vähän millon jaksaa, ja osa kuskeista kurvaa mielellään ohi.. 

Kävi mitä kävi, en valita. Mut nyt voisin lopetella tähän ja uploadaa vielä lopuksi kuvat mitkä lupasin eilen ladata tänne.. Eli röökille ja uus Housen jakso! Enjoy! ♥♥♥ 




Joseph




Sweet dreams everybody! 

♥: Nina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Make me happy! ♥♥