2010/09/27






Yeah, I'm connected to MySpace, DA, etc etc.. So I decided to write some of this blog in english, it's more easier. Don't kill me for my typos! Just roll down!
There will be finnish posts, and english posts. It depends :D

 Yep, eli kirjotan tätä nyt englanniksi ja suomeksi. Toivottavasti ei mee liian sekavaksi, ja älkää nirhatko mua mun kirjotusvirheistä. Mun pitää vielä vähän miettiä että miten mä laitan tän, mikä menee englanniksi ja mikä suomeksi. En mä varmaan muuten näin tekisi (ja nytki jauhan p*skaa mikä jää kääntämättä :D) mutta oon kytköksissä moniin muihin sivuihin missä kieli on englanti, ja siellä on valiteltu kun he eivät voi lukea tätä, vaan katsella ulkoasua ja kuvia. :( Ni ajattelin et why not!

Silti, oon ilonen nyt kun kaveri kysyi että meenkö sen mukaan New Yorkiin! :) Siel olis niin cool.. Oon aina halunnu käydä siellä, iso paikka ja just sitä mitä mä oon aina toivonu :D Ja millasessa paikassa haluaisin asua.
 

English: I'm so happy now! My friend asked me to go to NEW YORK with him.. Whaa! I've always wanted to visit NY! Think about it! My dream is to live near the big city, so NY is a perfect place to take a holiday :D Can't wait..! Thank you! ♥


Well uh, this was it :D Nothing more to tell! Peace! ♥
 

♥: Nina

PS.. This is today's song! ( click it )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Make me happy! ♥♥