2010/09/27

Okei eli mun viikonloppu oli jees! Vietin sen pasilassa kaverin luona :) Ja mun kahen päivän ruokavalioon kuulu letut ja jotain lihapiirakkaa jostain syrjäseltä kioskilta keskellä yötä.

Mut alotetaan perjantaista!

Mä saavuin Pasilaan vasta joskus ehkä 22 aikaan, molemmilla oli menoja. Mentiin sitten siitä kaverin kämpille, ja alettiin tekee lettuja :D Ja ihan oikeesti melkeen se koko ilta on aika pimeetä aikaa, en tarkalleen muista mitä me tehtiin. Mut ainakin me valvottiin myöhään ja noustiin seuraavana aamuna vasta joskus 14 aikaan..

Pari kuvaa mitkä muistaisin ainakin olleen perjantailta ja lauantailta, mutta en taaskaan ottanut niitä niin paljoa kuin olisin halunnu, ellei lasketa pilalle menneitä otoksia tai tärähtäneitä kuvia :D Niitä on ihan liikaa..






 Perjantaina alkuillasta..

 Hiskin kone :D



 Hiski nukkuu.. ;oo

 Lauantai-aamu :D

 Jooel ja Hiski :)

 Jooel ja Hiski syö.

Siinäpä ne kuvat tällä kertaa. :D Ajattelin että niitä olis enemmän..

No kuitenkin, huomasin samalla että mun tarvii fiksailla pari asiaa vielä blogissa mitkä huomasin olevan virheelliset.. :P

No silti, lauantai sujui myös kivasti, kuten kuvissa näkyy, Jooel saapui seuraksemme. :D Ja selvinpäin ei kukaan taas ollu lauantainakaan.. Oli kivaa! ♥ Käytiin me pienellä kävelyllä milloinka haettiinki katukioskilta ruokaa, ja lähdettiin takasin :D

Ja puhuin tuollakin varmaan monta tuntia yhteensä siitä kuinka mä rakastan Helsinkiä ja haluisin pois Raaseporista, haha. Ei siinä varmaan muuta, mut mä tykkään hirveesti "isoista" kaupungeista, ja hälinästä ja valoista ymsyms. Karjaalla on pari kylttiä ja kuuden jälkeen koko kaupunki kuolee ku kaikki kaupat menee kiinni.. 


Mutta joo, alkaa ideat loppua ja mun pitäisi lähteä suihkuunki tässä ja ehkä käydä ettimässä mun kameraa :P Mulla ei todellakaan oo hajua missä se on ku isä sen vei.. 

K thnx bye!

♥: Nina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Make me happy! ♥♥