2010/10/08



Okei, oli pakko tulla kirjottaan siitä että tehtiin eilen mulle mun ensimmäinen tattoo! :D Yayy! Kuvaa tossa yläpuolella. :) Thank you Joseph! ♥♥ ( kuva on siis nilkasta, kun toi on aika epäselvä kuva et missä kohtaa toi tattoo on.. :D )
Ja ei tuntunu yhtään sellaselt mitä kuvittelin ;o Ei sattunu tms mitenkään et ois häirinny pahemmin. Ja oon aika tyytyväinen kyl, muutenki ihanaa et joku kaveri tekee mulle mun ensimmäisen tatuoinnin ni siinä on sit vähän enemmän tunnetta messissä, ja voisin sanoo et muutenki just sopiva aika henkisesti ottaa jotain minkä muistaa ikuisesti. :) Tai ainaki näkee. Tää syksy on kaikin tavoin erilaisempi ku mitä mulla on koskaan ollu, henkisesti voin sanoa voivani paremmin kuin koskaan. Toivottavasti siinäkään ei vaan käy niinkun yleensä, et romahaa alas sieltä pilvilinnoista.. :D Mut nyt musta tuntuu et oon aidosti ja henkisesti vakaa, enkä haaveile ja kuvittele mun elämää mitenkään upeemmaks mitä se on, ku nyt se on sitä mitä haluun sen olevan. :)

Ja muuten ollu ihan jees tässä, valvoin viimeyön..... Minkä varmaan huomaa tekstistä ja juttujen laadusta...... Ja en oo ollenkaan älynny sitä että olis perjantai, ja pitäs lähtee ryypiskelee/flippailemaan muutenvaan.. :D En ees tiedä onko fiilistä siihen, mut jotenki tullu tavaks se etten mä perjantaita tai lauantaita oo kotona. Alkaa vaan ärsyttään jos mä istun himassa ku muut on radalla :D Mut empä tiedä, koko iltahan tässä on aikaa..

Nyt kahvii naamaan, ja ehkä jotain ruokaa että jaksan pysyä ylhäällä tän päivän vielä. :) 

Tää on taas tällanen nopee päivitys... :DDD Ja parempi jättää tää tällä hetkellä hiukan vajaaksi ku liian täydeksi, en oo siinä kunnossa et viittin alkaa kirjottaa mitään romaania mun päivistä, tulis ihan liikaa juttua ja väsyneenä sit jäisin jumiin johonkin tiettyyn :) MAYBE NEXT TIME!

♥: Nina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Make me happy! ♥♥